panna
Nadpis: RE: Ako (si) muži berú ženské panenstvo 26.03.12 12:55:52 | IP: 193.87.51.*
ja mam 23 a stale som panna. a je mi jedno ci budem mat 30 ked o to pridem, hlavne ked sa na to budem uz citit. Nateraz ked sa pozriem na nejakeho chlapa absolutne vobec netuzim aby prave on bol prvy, proste sa na to doteraz ziadny nehodil. nicim ma nezaujal, jedine ak vyzorom ale to nestaci. Vo svojom zivote hladam skor kvalitu ako kvantitu a hlavne hlbku vo vsetkom co robim, nejaky zmysel. povrchnost neznasam a robit nieco len preto ze to robia vsetci okolo je nezmysel. AK BUDES KRACAT ZIVOTOM PODLA INYCH, DOJDES NA MIESTA KAM PRIDU VSETCI, ALE AK BUDES KRACAT PODLA SEBA, DOJDES NA MIESTA KAM ESTE NEPRISIEL NIKTO:) PA
Nepouzita
Nadpis: otázka 10.05.11 15:08:35 | IP: 78.128.161.*
Nedávno som mala 20 rokov a som ešte panna. Príležitostí sa s niekym vyspať som už mala pomerne hodne, ale so žiadnym z tých chlapských som nemala dlhší vzťah a bolo mi ľúto si to premrhať na daného človeka, pretože som si to chcela nechať pre niekoho, koho by som naozaj milovala. Lenže teraz si už prídem strašne stará, samozrejme všetky kamarátky už majú bohaté skúsenosti a ja stále nemám chuť si to premrhať len tak na hocikoho. Ale na druhej strane ak by som sa aj do niekoho zamilovala, asi by mi bolo trápne to na seba kecnúť že som to ešte nerobila.
Som vraj celkom pekná baba, ale proste fakt mi myšlienka na to, že ma niekto pri najbližšej príležitostí len tak ľahko pretiahne po toľkom odkladaní, príde ponižujúca. Navyše sa bojím aj toho, že otehotniem alebo dostanem nejakú pohlavnú chorobu, keď náhodou zlyhá ochrana alebo niečo podobné. Ja som mala strašné nervy, už len keď sa jeden chalan na mne urobil cez nohavice, alebo pri pettingu keď mi tam dal prsty, ktoré som si nebola istá či nemá od spermií.
Čo si o tom myslíte? V koľkých rokoch ste začínali vy? A myslíte, že sa oplatí čakať ešte v mojom veku, či sa objaví "ten pravý"?
Diki za názor..
kam
Nadpis: RE: otázka 11.05.11 19:46:38 | IP: 95.105.185.*
neboj sa toho dievča,chlap ktoreho si zasluzis si bude velmi vazit si si to nechala pre neho:) nedaj sa ovplyvnit ak to tak necitis:)
ropucha
Nadpis: RE: otázka 11.05.11 11:15:12 | IP: 213.81.218.*
Sice teba sa uz tato tema ty nepouzita panna preprstovana uz netyka, ale kolko uz odblanennych panien sa k tebe hlasi
Anjel
Nadpis: RE: otázka 10.05.11 23:01:26 | IP: 91.191.75.*
Nepoužitá - Ja som na tom presne, ale presne rovnako ako ty... nedala by si mi mailovú adresu? Rada by som s tebou popísala, pretože som rada, že má niekto rovnaké názory ako ja... čo ma fakt potešilo a aj povzbudilo. Vďaka.
Nepouzita
Nadpis: RE: RE: otázka 11.05.11 18:47:28 | IP: 78.128.161.*
vsld@a**t.sk :)
Nepouzita
Nadpis: RE: RE: RE: otázka 11.05.11 18:59:53 | IP: 78.128.161.*
a tie hviezdicky v tej adrese som nejak nepochopila prečo sú.. proste teza naopak..:D
didi
Nadpis: RE: RE: RE: RE: otázka 12.05.11 08:56:40 | IP: 195.28.82.*
...ty asi naozaj budeš ešte panna a ešte aj nechápavá...
ropucha
Nadpis: RE: RE: RE: RE: RE: otázka 12.05.11 09:24:51 | IP: 213.81.218.*
hehe, tak teraz sa ukaze ako si stojis za slovom
vid. nizsie v tvojom prispevku
didi
Nadpis: RE: RE: RE: RE: RE: RE: otázka 12.05.11 11:45:34 | IP: 195.28.82.*
..a čo som mal napísať, že je sprostý chlap?..možno by to pre teba znelo prijateľnejšie, ale aj tak by nakoniec vysvitlo, že je to len jedna z tých hlúpučkých pipiek, ktorým ešte páperie z riťky vykúka...
Nepouzita
Nadpis: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: otázka 12.05.11 13:32:40 | IP: 78.128.161.*
didi ty budeš asi zakomplexovaný trtko čo nemá celý deň iné čo na práci, len celý deň ostatných ľudí anonymne urážať na chatoch a hádať sa s nimi.. dokonca som našla o tebe článok, enjoy..;)
http://wiki.siliconhill.cz/Primitivov%C3%A9_v_in ternetov%C3%A9_diskusi
didi
Nadpis: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: otázka 26.05.11 08:15:28 | IP: 195.28.82.*
..a ty si vendulka utešiteľka, ktorá vo chvíli keď si nemá s kým pichnúť...hľadá na internete trtkov do ktorých by pichala..
tara
Nadpis: RE: otázka 10.05.11 22:07:35 | IP: 94.136.133.*
Hlavne sa neboj, ze budes na nieco pristara, ono to pride:)). Ja som mala este o dva roky viac ako ty teraz, ked som o "to" prisla a tiez som sa uz obavala, ako zareaguje dany xlapec, ale pravda bola taka, ze dovtedy som sa na to jednoduxo necitila a nebola som pripravena. Potom som asi rok cakala na xalana, ktoreho som dlho lubila, aj sme spolu xvilu boli, ale nevyslo to a ani sme sa spolu nevyspali. Bolo mi to sice luto, ze to nebolo s nim, ale to by ma potom ten rozxod asi o to viac bolel. Takze si myslim, ze je lepsie pockat a naozaj ten vztah rozvinut, neponahlat sa (aby to potom neskoncilo v slzax) a presvedcit sa, ci je laska vzajomna a potom to uz ide. Ale zase na druhej strane, ked si ti dvaja veria (hoci aj skor), tak tiez na tom nie je nic zle. Ale urcite je lepsie pockat a vyspat sa s niekym, kto ti je aspon troxu blizky a nebojis sa mu odhlalit (lebo by to malo byt najma o intimite a zdielani). Lebo ak sa s niekym vyspis, len preto, ze sa xces toho zbavit, moze sa ti stat, ze sa unahlis a potom si budes vycitat, kto ta to vlastne dostal (aby si sa nikdy nemusela hanbit ze to, s kym si bola). Zelam ti, aby tvoje prvy krat bolo pekne a hlavne, aby si z toho nemala ziadne negativne pocity:))
jjajj
Nadpis: RE: RE: otázka 10.05.11 22:18:42 | IP: 80.82.148.*
Súhlas s "tarou". Mala som 23, keď som prišla o panenstvo s mojím teraz už manželom, aj to asi tak 2-3 mesiace pred svadbou. A veru nebola som sama v tomto veku. Väčšina z nás, ktoré sme aj po dvadsiatke odmietali toto "potešenie" malo za to, že prvýkrát to nemusí byť až po svadbe, ale len tak - to teda tiež nie. V podstate sme mali za to, že vzťah musí za to stáť, že je to muž, ktorého si vieme predstaviť ako otca našich detí a musí sa k prípadnému potomstvu vedieť zodpovedne postaviť. V konečnom dôsledku jednoznačne vyšlo - ak sex, tak so snúbencom. :D
Nepouzita
Nadpis: RE: RE: RE: otázka 11.05.11 18:57:57 | IP: 78.128.161.*
baby diki za odpovede.. aspoň viem že nie som jediný človek na svete kto chce chvíľu počkať.. a som práve zvedavá na to, či má niekto aj s čakaním pozitívnu skúsenosť..:)
prometeus
Nadpis: RE: RE: RE: otázka 10.05.11 23:06:30 | IP: 178.40.113.*
Sex teda prvá sexuálna skúsenosť po ustálení hormónov, okolo 22rokov, teda povedzme trošku neskôr, môže viesť k psychickým poruchám jedinca, k rôznym neurotickým veciam ako je depresia, úzkosť a insomia. Treba si uvedomiť že sex je na tej istej priečke ako príjmanie jedla, a pitia v ľudských potrebách. Teda odpieranie sexu, kvôli duchovnému či inému názoru, sa prieči s prírodou, a so základnými potrebami človeka. takže ja by som si na to dával btroška bahca, chytiť nespavosť v 22roku svojho života kvôli svojej hlúposti by bola dobrá sranda, z týchto vecí sa ťažko vylizuje. Ja len tak aby ste videli aj tú druhú stranu mince
sssv
Nadpis: RE: RE: RE: RE: otázka 17.05.11 16:13:24 | IP: 89.173.58.*
skôr je to naopak, ak má žena sex skôr, ako je zrelá, môže mať po celý život problém s dosahovaní orgazmu
Nepouzita
Nadpis: RE: RE: RE: RE: otázka 11.05.11 18:54:25 | IP: 78.128.161.*
:D :D prometeus toto si prosím ťa kde čítal? Neviem či človek nemôže mať skôr psychické problémy z toho, že spravil niečo čo ani nechcel, nasilu, s niekym, z koho bude mať traumu že sa s ním vyspal, že to bolo otrasné, že má z toho výčitky, pohlavnú chorobu, dieťa atď.. teda ako nech si niekto začne aj v 14 a nech vystrieda aj 200 partnerov za rok keď sa na to cíti ale vyhlásenie, že po 22 rokoch budeš traumatizovaný je podľa mňa fakt smiešne..
111
Nadpis: RE: RE: RE: RE: RE: otázka 22.05.11 12:20:02 | IP: 85.71.91.*
No já bych to viděl trochu jinak. Panna nad 16 let je nenormální. Buď je to pobožná kráva nebo má nějakou sexuální deviaci. Za to první může výchova ve špatné rodině, to druhé se někdy dá léčit. Rozhodně být pannou ve dvaceti je spíš pořádná ostuda než přednost. Osobně si neumím představit chlapa v přiměřeném věku k takovéto ubožačce, který by měl zájem ji po mnohaletém zpoždění něco učit. Navíc přišla o nejlepší roky, kdy si mohla perfektně užívat. Jedním slovem: BLBÁ. ... a už to nedohoní -:(
hera
Nadpis: RE: RE: RE: RE: otázka 10.05.11 23:14:40 | IP: 213.81.218.*
s touto teoriou by si mozno aj u panny pochodil
Xyxo
Nadpis: RE: otázka 10.05.11 17:24:04 | IP: 178.41.65.*
Nepouzita, ja som prisiel o panictvo v 28 rokoch a dovtedy som riesil take dilemy, ako riesis ty. Tiez som sa chcel setrit "pre tu pravu", nechcel som to po tolkom cakani len tak s hocikym premrhat, chcel som, aby to bolo s niekym, koho lubim a budem mat nejaky dlhsi vztah. Samozrejme, s pribudajucim vekom bolo stale ohurujucejsie povedat, ze som este nesexoval. Zaroven bolo s pribudajucim vekom tazsie najst niekoho, komu by som to vobec povedal :) Kazdopadne, nakoniec som to urobil s babou, ktoru som predtym poznal len cez chat a videl som ju 1.x v zivote, a nebola velmi moj typ. Ironia osudu je, ze o tyzden nato som stretol babu, ktora teda moj typ bola a boli sme spolu sice nie extra dlho, ale takmer rok... Nikdy sa nedozvedela, ze o panictvo som prisiel iba tyzden predtym, ako som ju stretol. Nepytala sa. Potom som mal este dalsich zopar bab a uz ma ani nenapadlo riesit, ci sa citim lacno, draho, kolko mala ktora predo mnou... vsetky tie veci, ktore ma strasne trapili predtym. Sex je prijemny a treba si ho zodpovedne uzivat. A teda strucne zhodnotenie na zaver: Keby som mohol zit este raz, urcite by som necakal. Panenstvo/panictvo nie je posledny kus vzacneho zivocicha, ktory treba setrit este pre dalsie generacie :) Je to psychicky blok a ja som rad, ze som sa ho zbavil.
simonamarkova
Nadpis: RE: RE: otázka 17.05.11 00:29:36 | IP: 188.112.116.*
XyXo, ja som tiež o to prišla v 28 a vobec nelutujem, že som tolko s tým čakala. (od 17 tich do 20 som chodila s 1 chalanom, no nechcela som nič takeho robiť). Moj terajší partner nechcel veriť, že som ešte stále panna. Zachoval sa fajn, vôbec si nerobil zo mňa preto srandu. Neskôr mi povedal, že bol z toho milo prekvapený, že on bol pre mňa ten prvý..... Mal to so mnou spočiatku ťažké. Vážim si ho preto, no hl. preto, že ešte sme s tým ani poriadne nezačali a už sme si museli dať pauzu, pretože som vážne ochorela a mala som to zakázané. Počkal si na mňa:D) a teraz ma učí všeličo nové. Dokonca mu neprekáža , že mám chorobu na celý život. A on vie , že keby mu šlo len o to jedno , tak sa s ním už dávno nebavím.
Vobec nechápem dnešné mladé baby kam sa tak ponáhlajú. Ved im predsa nič neutečie. Urobiť niečo v 15 tich, len preto že to robia aj iný, je podla mňa riadna blbosť. Ked sa dačo stane napr. otehotnejú a dotyčný sa na nich vykašle potom majú zbabraný celý život ( poznám také 2 baby)..Najideálnejší vek na také čosi je okolo 18 - 20 r.... no hlavné je ,aby si pár spolu rozumel celkovo a nehrnul sa hneď do toho.
Nepouzita
Nadpis: RE: RE: otázka 10.05.11 17:31:54 | IP: 78.128.161.*
Diki moc za názor..:) to je práve tá najväčšia dilema, že tiež sa bojím že o pár rokov budem stará a škaredá a potom mi bude ľúto, že som si neužívala kým sa dá..:D tým samozrejme nechcem povedať že si starý a škaredý..:D chlapi to majú s tou krásou trocha inak..;)
Xyxo
Nadpis: RE: RE: RE: otázka 10.05.11 17:46:26 | IP: 178.41.65.*
Ano, presne tak - nie ze by som doslova vyplakaval, ale je mi trochu luto, ze som si neuzival skor. Pricom mi ani tak nejde o to, aby mi do tych "panenskych" rokov pribudlo vela sexu a partneriek, skor mi ide o to, aby mi z nich odbudlo frustracie a blbych pocitov a nizkeho sebavedomia. Prave kvoli tomu by som zacal so sexom skor, keby som mal moznost zopakovat si to. 18-20, dlhsie by som necakal. Ako vravim, je to len psychicky blok. A este - nie je sex na jednu noc ako sex na jednu noc. Verim ti, ze sa ti protivi predstava, ze by ta niekto pretiahol "len tak" - ze pojdes na diskoteku alebo niekam a tam stretnes neznameho a len preto, aby si uz nebola panna, sa s nim vyspis. To uznavam, ze by si potom mala zo seba zly a lacny pocit. Ale je rozdiel stretnut niekoho, s kym si rozumies, s kym si "padnete do oka", mate spolocnu rec, zaujmy, spolocny zmysel pre humor.. v takom pripade by som uz vobec neriesil, ci mu dam po dvoch tyzdnoch alebo po roku. Kludne aj po tyzdni, lebo mi je s nim/nou dobre a dokazeme sa rozpravat na rovnakej vlne, a uz to samotne je dnes vzacne. A ak by sa z neho aj nevyklul manzel/ka, no co uz, stava sa aj v lepsich rodinach - ale uz by si nemala taky pocit, ze fuj, to som teda spravila zo seba stetku.
peto
Nadpis: RE: RE: RE: RE: otázka 12.05.11 08:19:19 | IP: 194.160.104.*
ja si myslím, že aj keď si s niekym rozumieš, tak sa s ním nemusíš hneď po týždni vyspať.. všetko má svoj čas a svoje čaro a kto pravidelne strieda partnerov, tak je štetka nech si to obhajuje čím chce a to isté platí aj pre chlapov. Keď sa niekto vyspí s 2 - 3mi partnermi predtým než ide do manželského zväzku, tak ešte ešte, ale aby mal niekto každý týždeň, či mesiac niekoho iného v posteli, tak to mi príde nechutné!!!
yorky
Nadpis: RE: RE: RE: RE: otázka 11.05.11 22:41:49 | IP: 85.248.46.*
Súhlasím s tebou, ja som čakal do 33 rokov na tú pravú a našiel som ju (hoci som už miestami ani neveril), a už rok sme manželia
Janka
Nadpis: RE: RE: RE: RE: otázka 11.05.11 07:29:42 | IP: 87.197.36.*
Xyxo, som si prečítala celú túto diskusiu, a som veľmi rada, že si prispel Tvojím príspevkom, ktorým si povedal všetko. Presne si možno otvoril oči ostatným, a som rada, že si sa podelil so svojou skúsenosťou. Ďakujem Ti. Pekný dník.
didi
Nadpis: RE: otázka 10.05.11 15:21:40 | IP: 195.28.82.*
..teda, nehnevaj sa si nielen riadne ukecaný, ale dokonca ani klamať nevieš....Inak máš jediné šťastie, že keď už si tam v nej mal tie prsty, nemala zuby...., lebo by si sa k tej jej blane určite nedokázal vylízať..A zostáva mi len dúfať, že ak si tam strkal prsty, tak boli minimálne dva a takú ktorej tam chlapec strčí daj keď len jeden pršťok...môže byť pannou jedine ak narodenou v takom znamení....A čo si myslíme....?...nechci vedieť, lebo tie keci by si určite nerozchodil...
Nepouzita
Nadpis: RE: RE: otázka 10.05.11 15:29:31 | IP: 78.128.161.*
didi prepáč ale nie som palo..:D fakt nie.. pozri na IP adresu, neviem či sa to aj dá nejak overiť v ktorej oblasti používateľ býva, ale keby sa to dalo tak by si zistila že nie som ani len na slovensku..
palo
Nadpis: RE: RE: RE: otázka 10.05.11 15:43:34 | IP: 188.167.48.*
podla vsetkeho si niekde z Prahy alebo blizkeho okolia :) nemylim sa?
palo
Nadpis: RE: RE: RE: RE: otázka 10.05.11 15:49:33 | IP: 188.167.48.*
este to specifikujem, studujes na Karlovek univerzite v Prahe
palo
Nadpis: RE: RE: otázka 10.05.11 15:24:52 | IP: 188.167.48.*
chlape to pisala podla vsetkeho zena :)
didi
Nadpis: RE: RE: RE: otázka 10.05.11 15:32:13 | IP: 195.28.82.*
......naivne si to mysli ďalej....a ak to písala žena, tak si ho dám odrezať...a ak tak jedine určite dáka poriadne vytrtkaná pubertiačka, ktorej ešte teraz možno steká semeno po xichte...a od smiechu sa ide popučiť, čo napísala...
zena
Nadpis: RE: RE: RE: RE: otázka 03.01.12 12:49:21 | IP: 89.173.11.*
Len rež :)
Nepouzita
Nadpis: RE: RE: RE: RE: otázka 10.05.11 16:01:23 | IP: 78.128.161.*
mysli si čo chceš..:P
ropucha
Nadpis: RE: RE: RE: RE: otázka 10.05.11 15:43:44 | IP: 213.81.218.*
ups, len si ho nezapovedaj, aby ti pri najblizsej prilezitosti neodpadol
palo
Nadpis: RE: RE: RE: RE: otázka 10.05.11 15:37:15 | IP: 188.167.48.*
v tom mas pravdu, ze to moze byt aj inak. zivot ma naucil doveruj, ale preveruj. poznam par takych sleciniek, ktore su cez den svetice a vecer najvacsie stetky. milujem ked vidim v ich statusoch vseliake haluze o bohu, laske a podobne. pritom ich vytrtkalo kopec chalanov, k****a sa kada tade. hlavne ze v nedelu sa pomodlia. keby aspon neboli zadane, ale casto krat sa k****a aj ked maju vztah. a potom sa smejem na tych ich statusoch, ako sa ospravdlnuju chlanovi (ktory sa o tom asi dozvedel), ze miluju len jeho a ze to bola obrovska chyba a pod. tym nevravim, ze to musi byt aj pripad tejto slecny.
palo
Nadpis: RE: otázka 10.05.11 15:19:35 | IP: 188.167.48.*
a nemusis nikomu nic hovorit. ak budes s chalanom ktroeho milujes a budes si mysliet ze aj on teba, bude sa schylovat k prvemu milovaniu tak mu povedz, ze 1x chces, aby na teba siel pomaly a nezne. myslim ze samemu mu dojde, o co kraca. ak je teda aspon trosku vsimavy a ma IQ aspon 90.
palo
Nadpis: RE: otázka 10.05.11 15:15:54 | IP: 188.167.48.*
podla mna si este v pohode. ja mam 27, ale doteraz som este nestretol tu pravu. posobis byt inteligentna, takze casom urcite stretnes toho praveho, ktory si ta zasluzi. kazdy chlap ktory ta bude milovat to len oceni. taky, ktoremu to bude vadit, ta bude chciet asi len pre sex. ak si nahodou zo ZA alebo okolia, tak ta pozivam na kavicku :) totiz normalnych bab je tu ako safranu.
Nepouzita
Nadpis: RE: RE: otázka 10.05.11 16:08:57 | IP: 78.128.161.*
nebývam, ale dik za odpovede..:) aby som odpovedala aj na ostatné komentáre, ja netvrdím, že som svätá, nie som ten typ katolíčok a slušných slečiniek, to zďaleka nie, nezaujímam sa o boha a o zachovávanie nejakých morálnych hodnôt, len som to proste ešte s nikým nerobila.
didi
Nadpis: RE: RE: RE: otázka 11.05.11 12:12:53 | IP: 195.28.82.*
..veď ako si písala, ani si nemusela...tie .prstoy ti tam strčíl asi duch svätý...a vôbec ti to nevadilo....hlavne že si zostala ´dalej pannou...
palo
Nadpis: RE: RE: otázka 10.05.11 15:20:48 | IP: 188.167.48.*
a na otazku kedy 1x, tak v 17 na stanovacke :)
zPBKcJSEcw
Nadpis: HNSVDJMerWBTmMUoyg 09.08.11 17:17:26 | IP: 114.80.124.*
KfQ9Uk , [url=http://vjfcjphpiyoa.com/]vjfcjphpiyoa[/url], [link=http://ampjkdjrmzxj.com/]ampjkdjrmzxj[/link] , http://cdyfrzuquwwb.com/
WhmKALVgA
Nadpis: iAKDuuxVhEGsIe 08.08.11 17:33:22 | IP: 193.4.57.*
Holy concise data baatmn. Lol!
On
Nadpis: RE: Ako (si) muži berú ženské panenstvo 29.06.11 09:09:11 | IP: 95.103.24.*
21,M, a potesili ste ma diskusiou. ;)
janko
Nadpis: RE: Ako (si) muži berú ženské panenstvo 10.05.11 08:42:04 | IP: 89.125.85.*
moj sen je mat pannu max 1 alebo dvaja ale mam pocit ze to je v dnesnej dobre a po precitani tohto clanku ca napisal nejaky magor nerealne
Spravnak
Nadpis: RE: RE: Ako (si) muži berú ženské panenstvo 10.05.11 13:00:15 | IP: 213.151.218.*
Mily Janko,
neviem si predstavit, co ty si za sedlaka, asi neaky robotnik za pasom co s kolegami ohovaraju zeny ake su ku*** a to len z komplexu lebo ty ziadnu partnerku zrejme nemas. Gramatiku nevies, sklonovat tiez nie, tvoje nazory a vyjadrovanie - bieda chlape.
Na jednej strane ty tu hovoris o zenach ake su lahke a ze take nechces, na druhej strane ty si dokonca vyberas ze "tvojim snom" je mat "dvaja" panny. Ked si kazdy takto robi narok na 2 panny ako ty, tak ich vela neostane.
Si uplny luzer co tuzi po sexe a ked ho nema tak nadava na zeny ake su lahke a kvoli tomu musi dat 10 prispevkov na neaky nepodstatny clanok.
janko
Nadpis: RE: RE: RE: Ako (si) muži berú ženské panenstvo 10.05.11 21:14:16 | IP: 89.125.85.*
ty kokso absolutne si nevies predstavit ked mas secko kolko zien po tebe hodi vaginou lenze su ludia a ludia moj kamos uz riesi trojciferne cisla je to jeho vec no ja ked vidim tie jeho holky ako mu vlezu do postele tak sa mi chce grcat vies on velmi dobre zaraba mozno 4000e neviem presne ja tiez nezivorim ale poviem ti jedno on zensku pretiahne a odkopne mne sa to cele velmi nepozdava ale je to ich vec potom to taka baba skusi na mna ale u mna ma sancu iba niekto kto ma rozum v hlave a nie vo vagine .
Spravnak
Nadpis: RE: RE: RE: RE: Ako (si) muži berú ženské panenstvo 24.05.11 20:37:42 | IP: 78.98.150.*
Noa? o tom nieje tato diskusia. Ved nech ma zien kolko chce, je to ich vec. Z toho co tu riesis mi vyplyva ze ty mu zavidis kolko zaraba a vdaka tomu ma tolko zien. Je to len jeho vec a vec tej zeny. Nie tvoja tak sa tu nestazuj ako chudak na tie zeny. Ak si nedokazes najst taku co zodpoveda tvojim poziadavkam tak to asi o niecom svedci. Asi si velmi narocny a zakomplexovany a predpokladam ze nikdy nebudes mat normalny vztah lebo stale ti bude hento-tamto vadit..
Dominika
Nadpis: RE: Ako (si) muži berú ženské panenstvo 17.05.11 02:02:25 | IP: 82.1.234.*
Zila som na Slovensku do svojich 17 rokov,rok predtym som prisla o panenstvo s najlepsim kamaratom,ja narozdiel od niektorych Sloveniek,neverim na velku lasku az do manzelstva a nelutujem to ze to bolo len na jednu noc.Uz 4 roky zijem v Anglicku a tato mentalita je uplne ina ako slovenska.Baby ako nehnevajte sa na mna ale kecat tu nieco o krestanstve a setrenie pre toho praveho,to mi pride ako vystrihnute zo zenskeho romanu.Zivot si treba uzivat so vsetkym co k tomu patri.Ako nie ze by som menila chlapov ako ponozky ale ja nemam problem povedat ze Milujem sex,nemam problem ani so sexom na jednu noc ked su sympatie,Uzivam si zivot,A teraz mi tu zacnite nadavat ze som flandra :DAle ja beriem sex ako prirodzenu sucast zivota,neberiem to ako nieco posvatne,Sex je najlepsia vec na svete,najradsej by som ho mala kazdy den a nehanbim sa to priznat.
Piskotka
Nadpis: RE: RE: Ako (si) muži berú ženské panenstvo 17.05.11 12:22:17 | IP: 193.87.51.*
No neviem ale zenské romány sú podla mna dost prespikované erotickými zápletkami, a to len preto aby nebola nuda, aspon tie 2 ktoré som aj cítala. Takze s nejakou monogamiou, vernostou a celibátom by sa skoncil román na 1 strane.
To co robís je tvoja vec, ale ked budes mať stáleho partnera tak hovor len čísla pod desať...
A to neprikadas význam tomu ze ides za 1 vecer budes zasa musiet niekedy premlcat pre svoje dobro...
Takze mi ti nič nemusíme hovorit, len aby ti to nepripomínal niekto iný :)
didi
Nadpis: RE: RE: Ako (si) muži berú ženské panenstvo 17.05.11 07:57:52 | IP: 195.28.82.*
Dvaja kamaráti, katolík a budhista celý večer polemizujú o tom,že
čo nasleduje po smrti. Katolík verí v to, že sa po smrti dostane do neba
a budhista verí v reinkarnáciu.
Nevedia sa zhodnúť, tak sa dohovoria, že ten kto prvý umrie sa
objaví tomu druhému vo sne a povie mu ako to v skutočnosti je.
Katolik umrel skôr a tak ako aj sľúbil, objavil sa budhistovi.
No povedz, ako to vlastne je? Čo sa deje po smrti? - pýta sa
nedočkavo budhista .
-Vieš čo , ráno vstaneme, raňajkujeme niečo ľahkého,
sexujeme, desiatujeme, sexujeme, obedujeme nejakú zeleninku, sexujeme,
olovrantujeme, sexujeme, večeriame, sexujeme a potom ideme spať.
Na druhý deň sa to isté opakuje.
- Ó, takže si mal nakoniec pravdu, človek sa po smrti dostane do neba.
- Ale prd, som zajac na farme v Lučenci...

My si to o tebe nemyslíme, my to vieme že si....
cucoriedka
Nadpis: RE: Ako (si) muži berú ženské panenstvo 10.05.11 19:55:29 | IP: 78.98.220.*
Žiadny muž nie je vysadený na uvádzanie panien do milostného života. Milovanie s pannou dokonca patrí v rebríčku potešenia na najnižšie stupienky, pod ktorými je už snáď len masturbácia a umelá vagína?????a toto ma byt co???vy chuji sprosti...kto to napisal...
kazdy si na to vytvori nazor sam..netreba taketo primitivne clanky aby ste hovorili zenam ze v 15 maju roztiahnut nohy prvemu chujovi...tak 30 rokov dozadu zeny boli panny aj do 24 25 rokov kym nevystudovali vysoku skolu a nevydali sa..a stalo sa im nieco??no ano nedostali ziadnu chorobu,neznicili si zdravie hormonalnou antikoncepciou a neboli az take vyzite..a inak im uplne nic neuslo...telesna rozkos je fajn..ale nie je to jedina vec na svete,..nie sme opice...nemusime sulozit do umoru...ale podla tohto portalu by sme mali sulozit uz od 12 a brat antikoncepciu pekne krasne ako cukriky..saq co ze sa nam potom budu rodit sproste deti abo rovno 3cata..alebo nebudeme vediet mat deti..to je predsa v poriadku..hlavne ze si zasukame..ved aj tak sa vsetxi stretneme v jednej posteli....
normalne toto ma tak vytocilo ze konec..
pista
Nadpis: RE: RE: Ako (si) muži berú ženské panenstvo 17.05.11 10:11:57 | IP: 78.98.228.*
cucoriedka, toto co bolo? to si taka spatna ze ti nikto nechce roztiahnut nohy, ci preco tu chrlis siru na ludi?
peto
Nadpis: RE: RE: Ako (si) muži berú ženské panenstvo 12.05.11 08:52:02 | IP: 194.160.104.*
1000x súhlas
ela
Nadpis: RE: Ako (si) muži berú ženské panenstvo 16.05.11 22:24:04 | IP: 188.167.70.*
zdravim. a hlavne tým chorým. už som si miliónkrát povedala, že si tieto články čítať nebudem - strata času. a hlavne som nikdy nemala v úmysle reagovať na diskusiu - načo.. a aby ste boli v obraze. teraz si čítam len 4tú a je to druhá v poradí, na ktorú aj reagujem. v priebehu pár dní. lebo to sa proste nedá : D ale.. čo chcem povedať.. toto celé je úbohé, strašným spôsobom.. ja neviem. či vy ľudia, nemáte čo robiť, nemáte kam chodiť, nemáte sa ským porozprávať. len anonymne rozoberať články, ktoré najpavdepodobnejšie píšu 20-ročné dievčatá. je to celé smiešne. a úplne najlepšie je, že sa tu hádate o úplných pičovinách (: to je fascinujúce, ale vážne.. skoro všetky, tu publikované, články ponúkajú tisíce individuálnych pohľadov na vec., už aj samotné články sú podané často totálne subjektívne : D takže sa na tom človek fakt dokáže schuti pobaviť.. každý z nás je originál, sme úplne jedineční, všetci máme úplne unikátnu kombináciu vlastností a patent na šťastný život, ktorý vyhovuje všetkým bez rozdielu, neexistuje.. tak sa, prosím, zobuďte a choďte si radšej zabehať, stretnúť aj iných ľudí, príp. sa stretnite s kamarátom, ktorého ste už dlhšie nevideli alebo si na balkóne zasaďte rajčiny.. ako strácať čas s nejakými anonymmi na nete a rozoberať prkotiny.. na záver, aby som pispela k téme. a odhlalila preveľkú záhadu vlastnej identity.. mám 22, za sebou aj obdobie, kedy som šukala s hocikým, jednu noc alebo mesiac. lebo sa mi chcelo. takisto jeden rok a pol dlhý vzťah, v ktorom som o svoje panenstvo prišla. v 17tich. bolo to s človekom, ktorého som úprimne ľúbila (keďže jednohucho JE možné úprimne ľúbiť viac ako jednu osobu za život). tiež som prežila aj nejaké tie krátkodobé chodenia s niekym.. momentálne som s človekom, v ktorom som našla všetko po čom moje srdce, odkedy si pamätám, pišťalo. je taký vnútrom, a schránka je tiež takmer presne podľa mojich predstáv. a to som detailista a v mnohých smeroch to môže niekomu pripadať povrchne. avšak výlučne iba tomu, kto ma nepozná alebo jeho myšlienkoé pochody sú úplne odlišné. tým pádom to nemôže byť môj blízky priateľ, takže mi to môže byť jedno. no. a k veci..mohla som si na svojho najdrahšieho počkať - lebo je taký akého som vždy chcela - a nikdy s nikým iným nič nemať.. no to by sme sa ani nestretli a nič by nebolo také ako dnes.. otázne je, koľko tento stav potrvá. ale sama chcem aby to bolo dlho, lebo mi je dobre. to určite vyznieva egoisticky. ale sme späť pri subjektivite, osobnej skúsenosti atď.. takže pokračujem ďalej.. nikdy som nikomu neublížila tak, že by aspoň po čase nepochopil dôvod prečo som tak učinila a nedal mi za pravdu.. takže neľutujem nič, čo som vo svojom živote urobila. a práve to, čo mi pomohlo bol fakt, že som sa riadila tým, čo som cítila.. a stále to tak je.. a nikto mi zatiaľ takisto nedal najavo, že by ma nenávidel za to aká som. alebo akou som v priebehu rokov bola.. práve naopak, ľudia ma majú radi. aj keď poviem každému, čo si myslím. asi to bude mojou zdvorilosťou.. keďže mi väčšina riešičiek pripadá zbytočná, smiešna, pod úroveň a je mi úprimne ľúto každého, kto svoju hlavu, dušu a srdce alebo hociktorý iný orgán zaťažuje nepotrebnými sprostosťami.. ale späť k tomuto portálu.. úplne ma dostalo, že sem píšu pomaly 50tnici (: pochopila by som to, keby sem písali z dôvodu spracovávania psychologickej štúdie, knihy alebo čohokoľvek s témou internetové diskusie a dopad na spoločnosť. ale pochybujem, že to je pravý dôvod ich prítomnosti na takýchto fórach (: takže, ľudia. nechápem vás... áno, je pravda, že prerozprávaný zážitok nahrádza skúsenosť.. ale len čiastočne. a je jasné, že každý z vás by sa radšej porozprával o témach článkov s niekym naživo.. lebo je to prirodzené..... to je vlastne celé jedno.. proste, nerozumiem, aký má toto celé význam.. neviem, či kvôli tomu, lebo sa v práci nudíte. to by som nechcela zažiť. resp. aj keby, tak radšej vezmem do ruky knihu alebo hocičo, čo mi dá viac ako pár náhodne pospájaných slov v takomto článku.. a takisto nemôžem vedieť, či sa nenudíte doma. a to je potom úplná šupa.. ale končím už, lebo zo seba chrlím všetko čo mi napadá a už aj teraz to možno kompletne stráca význam. len. neviem si predstaviť, že by som prispievala svojimi slovami a myšlienkami tejto stránke a ľuďom, ktorí majú v záujme len otupovať ostatných ľudí, túto spoločnosť. hlavne deti a mladých, ktorí to všetko čítajú.. tak ako to robíte vy.. a nečítajte to čo tu píšem, alebo ak áno, tak si z toho robte srandu.. že som mladá hlúpa hus, pi*a alebo hocičo. ktorá ešte nič nevie a tvári sa že požrala všetku múdrosť sveta. ale.. je to .. život proste.. a už som vám cez dva príspevky stihla povedať všetko čo mám na srdci, tak už dám pokoj. a môzem wanda.sk navštíviť až minimálne o pol roka. omrknúť či sa tu niečo zmenilo.. takže majte sa a pekne, slnečné a šťastím naplnené leto vám želám (:
anamarisda
Nadpis: RE: Ako (si) muži berú ženské panenstvo 10.05.11 12:28:06 | IP: 62.197.198.*
Pre mna je panenstvo veľmi posvätné. A keby som sa rozhodla, že ho odhodím ako nejakú vec, tak potom by som ľutovala ako nikdy predtým. Je to tradícia. Ja to nechcem odhodiť, ale dať z lásky a chcem byť pri tom milovaná.
didi
Nadpis: RE: RE: Ako (si) muži berú ženské panenstvo 10.05.11 12:34:17 | IP: 195.28.82.*
....a..a..aa....aa..smiem vedieť koľko máš rokov?...
andrej
Nadpis: RE: RE: RE: Ako (si) muži berú ženské panenstvo 15.05.11 15:16:11 | IP: 85.70.88.*
smiem vediet DIDI kolko mas rokov ? ja mam 33 a podla tvojich skusenosti tipujem ze mas takych 40 a vyssie
anamarisda
Nadpis: RE: RE: RE: Ako (si) muži berú ženské panenstvo 13.05.11 17:34:13 | IP: 62.197.198.*
Ja mám 23. rokov :-)
didi
Nadpis: RE: RE: RE: RE: Ako (si) muži berú ženské panenstvo 16.05.11 08:17:10 | IP: 195.28.82.*
..a ja ak dožijem oslávim 47
horrendus
Nadpis: RE: RE: RE: RE: RE: Ako (si) muži berú ženské panenstvo 16.05.11 08:35:04 | IP: 195.49.189.*
... a ja ak dozijem oslavim mozno aj dvesto :-))))
horrendus
Nadpis: RE: RE: RE: RE: RE: Ako (si) muži berú ženské panenstvo 16.05.11 08:34:05 | IP: 195.49.189.*
Pomali padesiatka na krku a rozumu furt nikde :-) Kam to takto chces prosim teba dobudovat :-) Tlachas tu o nicom, vsetkcyh urazas, nepripada mi to vobec ako od skuseneho a rozvazneho cloveka, skor by som podla tvojich prispevkov odhadoval, pubertiaka ktory sa chce hrat na nieco extra. U nas sa vravieva takym ako ty sluzne a bez zbytocnych invektiv len : "Je to rozum na tie roky!" :-) nic v zlom, len som sa dobre pobavil :-)

Upozornenie: Jednotlivé diskusné príspevky vyjadrujú názory čitateľov. Administrátor servera nemá možnosť ovplyvniť ich obsah, môže ich však vymazať v prípade porušenia pravidiel používania služby. Neprijateľné sú predovšetkým vulgárne a rasistické príspevky, či neplatená reklama.

Aktuálne | Katalóg firiem | Mapy | Doprava | Email | Žena | Magazín | Automix | Lepšie bývanie | Kultúra | Bulvár | Referáty | Blogy | Menu | Počasie | Reality | Slovníky | Zľavy | Súťaže | Pohladnice

centrumholdings.com | O nás | Voľné miesta | Kontakty | Centrum.sk

Copyright © 2014 centrumholdings.com - všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo šírenie obsahu je zakázané bez predchádzajúceho súhlasu.